Суббота, 27.04.2024
Prodvig.at.ua
Меню сайта
Категории видео
Категории раздела
Нові технології [3]
Нові технології
Партнерские программы [2]
Партнерские программы
HTML [2]
HTML
Мини-чат
500
Наш опрос
Какой браузер вы предпочитаете
Всего ответов: 0
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Главная » 2017 » Март » 13 » ЯК ПРАВИЛЬНО НАПИСАТИ ТЕКСТ, ЩО ПРОДАЄ — СТРУКТУРА
21:06

ЯК ПРАВИЛЬНО НАПИСАТИ ТЕКСТ, ЩО ПРОДАЄ — СТРУКТУРА

Яким повинен бути текст, що продає? З цього блогу ви могли дізнатися багато деталей про складання текстів для цільових сторінок. Але ми так ніколи і не заглядали глибше і не розглядали з висоти пташиного польоту структуру продає тексту. Пора виправити цю помилку.

Отже, ось якою повинна бути структура продає тексту в більшості випадків.

1) Проблема

Більшість текстів починається з проблемної абзацу, в якому, власне, і описується та проблема, з якою зіткнувся читач. Наприклад, зубна біль. У цьому ж абзаці проблему можна посилити, зробивши акцент на якихось її особливості.

Відразу ж хочеться сказати, що в деяких випадках цей абзац зовсім не потрібен. Справа в тому, що іноді текст виходить вже дуже великим. І перше, що слід видалити в такому випадку – це проблемний абзац. Друга ж ситуація полягає в тому, що іноді немає яскраво вираженої проблеми, яку вирішує товар або послуга. У цих випадках цей абзац не потрібен.

2) Оффер

Після проблемного абзацу треба в 2-3 речення представити вашу пропозицію. Просто сказати про те, що ви пропонуєте. Не більше (при цьому не варто забувати, що пропозицію слід тестувати!). 

3) Вигоди

На цьому етапі ми посилимо нашу пропозицію з допомогою розповіді про основні вигоди, які отримає клієнт, придбавши ваш продукт. Тут потрібно використовувати всі на максимальній потужності. Всі ваші переваги повинні бути відображені в цьому блоці, який зазвичай займає пару абзаців (+ іноді тут використовують перерахування).

Головне-не переплутайте властивості з вигодами.

Наприклад, ось властивість послуги:

«Наша компанія надає повний спектр послуг в області ремонту. Ми робимо все, починаючи із закупівлі матеріалів і закінчуючи прибиранням приміщення після роботи».

А от варіант з вигодою:

«Вам не потрібно звертатися до додаткових майстрам, щоб зробити повноцінний ремонт. Ми займаємося всіма видами робіт, самі спілкуємося з комунальними службами і закуповуємо матеріали. Ви можете не турбуватися і не обтяжувати себе зайвими проблемами».

Вигоди набагато краще працюють на людей. Адже вони турбуються в першу чергу не про те, чим ви займаєтеся. А про те, що вони отримають від співпраці з вами. Завжди пам'ятайте це. Перетворюйте властивості вигоди.

4) Продаж ціни + гарантії

На цьому етапі нам треба показати, що ціна за наш продукт хороша. І розповісти про гарантії, які ми даємо. Про продаж ціни я вже писав якось окремо. Не буду повторюватися – читайте архівну статтю.

Гарантія є важливою складовою, так як дозволяє убезпечити людини. У відсутності особистого спілкування продавати повинен ваш сайт. І гарантія є одним з найбільш сильних елементів продає тексту. Якщо, звичайно, вони є і дійсно сильні.

5) Заклик до дії

Закінчити текст варто закликом до дії, в якому потрібно чітко донести до читачів думка про те, що ви від них чекаєте. Тобто якщо ви хочете, щоб вони купили ваш продукт, то так і пишіть, а не ухиляйтеся в бік «Телефонуйте і ми відповімо на всі ваші запитання». Закликайте людей до покупки. Така проста річ як заклик до дії сильно впливає на конверсію.

При цьому варто пам'ятати, що заклик до дії можна посилити з допомогою деяких речей (цитата з моєї архівної статті):

Подарунок. Нехай з послугою буде йти якийсь подарунок. Наприклад, при замовленні стрижки в перукарні ви отримуєте безкоштовно набір для манікюру. Такі речі добре діють на потенційних клієнтів.
Обмеження. Можна заявити про знижку на послугу і обмежити час її дії. Наприклад, якщо ви замовте продукт до 31 числа поточного місяця, то отримаєте знижку в 25%.
Тане знижка. Суть цього способу зводиться до того, що він працює на попередніх замовленнях. Наприклад, для тих, хто замовить семінар до 15 жовтня — знижка 15 відсотків, до 30 жовтня – 10 відсотків, до 5 листопада – 5 відсотків, пізніше – знижки не буде. Тобто чим раніше ви замовте продукт, тим дешевше він вам обійдеться.
Натисніть на цифри. Можна показати, скільки людей запрацює або заощадить, купивши ваш товар або послугу. Тобто покажіть йому ROI, економію, цифри. Наприклад, при зверненні в компанію по ІТ-аутсорсингу ви заощадите до 70% витрат на ІТ-відділ. Має сенс використовувати в бізнес магії.
Гарантії. Нарешті, п'ятий великий пункт, який можна використовувати в закликах до дії – це гарантії. Продавці курсів в інтернеті часто дають гарантію на повернення грошей у тому випадку, якщо їх курс здасться покупцеві марним. Це хороша гарантія, що робить покупку безпечною. Але потрібно бути впевненим у якості свого товару, щоб вдаватися до такої техніки і робити основою заклику до дії.
Не забувайте тестувати заклик.
Доповнюйте статтю своїми міркуваннями на тему структури продає тексту.

 

Джерело: http://myemarketing.ru/marketing/kak-pravilno-napisat-prodajushij-tekst-struktura/

Просмотров: 513 | Добавил: medergrup | Теги: ЯК ПРАВИЛЬНО НАПИСАТИ ТЕКСТ, ЩО ПРОДАЄ — СТРУКТУРА | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Поиск
Погода
Календарь
«  Март 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Материалов за текущий период нет.
Prodvig.at.ua © 2024