Amazon і інші великі інтернет-магазини використовують персональні автоматизовані маркетингові засоби, щоб давати рекомендації не гірше досвідченого, добре навченого працівника.
Деякі з цих інструментів включають в себе:
- Движок створення персоналізованих рекомендацій з придбання товарів
- E-mail ремаркетинг
- Поведінковий таргетинг
- Автоматичний маркетинг
Наступна інфографіка говорить про те, як персоналізований контент може ефективно працювати в цілях розвитку Вашого бізнесу.
Це інфографіка від Überflip, "Автоматизація маркетингу: популярні інструменти і тенденції", що пояснює додаткові переваги, пов'язані з персоналізованим автоматизованим маркетингом і відносинами з клієнтами.
Є очевидні переваги в плані підвищення ККД Вашого бізнесу, і навіть більше, якщо Ви витратите частину своїх заощаджень на налаштування інструментів – продажу підуть краще.
Джерело: http://uniofweb.ru/analytics/2676/#full_version
|