Воскресенье, 28.04.2024
Prodvig.at.ua
Меню сайта
Категории видео
Категории раздела
Нові технології [3]
Нові технології
Партнерские программы [2]
Партнерские программы
HTML [2]
HTML
Мини-чат
500
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 0
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Главная » 2017 » Март » 13 » Особливості регіонального просування. Просування в регіонах.
21:13

Особливості регіонального просування. Просування в регіонах.

У мережі багато можна знайти інформації про просування сайтів, хоча, слід зауважити, що хорошого матеріалу все ще не так багато, щоб говорити про чіткі механізми та методи просування проектів. Зовсім мало інформації про просування регіональних сайтів.

Всесвітня мережа розвивається, вона вже давно охопила мегаполіси, обласні центри та великі міста. І це ставить перед рекламою в інтернеті нові завдання – донесення реклами тільки потенційному відвідувачу, без надлишку, точно в ціль!

У цій статті ми зупинимося на основних механізмах, веб-сервіси, які можна використовувати для залучення цільової аудиторії певної комірки земної кулі. Так само розглянемо деякі особливості регіонального просування.
Просування регіональних сайтів – навіщо це потрібно?

Що дає інтернет-реклама компанії в регіоні? Зокрема прикуємося до харківського регіону. Які переваги?

Інтернет – інструмент додаткового залучення потенційних клієнтів. 
Якщо взяти до уваги, що темпи зростання бюджетів на інтернет-рекламу перевищують темпи зростання бюджетів на рекламу газетних видань, радіо і телебачення в кілька разів, то нерозумно було б сперечатися про величезну потенціал, який в собі зберігає Всесвітня мережа.
Вартість – реклама в Інтернет на даний момент один із самих доступних способів донесення інформації своєму потенційному клієнтові. 
Мало того, регіональні запити, як правило, є запитами середньої і малої конкуренції, що дозволяє досягти досить стабільного результату за короткі терміни. До недоліків же можна віднести невелику кількість генерованого трафіку на проект і невеликі хитрощі у виборі ключових запитів, на яких ми зупинимося трохи пізніше.
Всебічний охоплення 
Реклама в інтернеті, інструменти її подачі на сьогоднішній день охоплюють всі необхідні боку, для отримання максимально позитивного результату: це і іміджева реклама (банерні мережі, медійна реклама), і вірусний маркетинг (розміщення відео матеріалів), і залучення потенційних клієнтів (пошукове просування проектів, контекстна реклама) і продажу (пошукове просування, контекстна реклама, медійна реклама).
Прогнозованість 
Ну і останнє – це те, що реклама в інтернеті не відволікає від вашої постійної діяльності, легко прогнозовані бюджетів і при правильному побудові рекламної кампанії можна дати гарантії на її успішність і доцільність.
У невеликих містах розвиток інтернету стрімко, але, слід визнати, поки ще залишає бажати кращого. Величезну частку інтернет-трафіку Рунета генерують такі міста, як Москва, Санкт Петербург, Єкатеринбург, якщо говорити про Росію. І, звичайно ж, Київ, Дніпропетровськ, Харків, деякі інші міста-мільйонники, якщо говорити про Україну. Тому практично завжди невигідно просувати проект за запитами без регіональної прив'язки в силу величезної конкуренції і малим охопленням потенційних клієнтів, якщо тільки це не Москва, і давайте подивимося, чому.Я думаю, не варто говорити, що давати рекламу в інтернеті компанії, що надає юридичні послуги в Харкові, без регіональної прив'язки буде просто недоцільно.

Але рішення є:
Для пошукової оптимізації проекту – це вибір та робота з ключовими фразами з регіональною прив'язкою.
У контекстній рекламі – це подача рекламних оголошень тільки в тих регіонах, на які поширюються послуги компанії.
Ну і для банерних мереж і регіональних порталів – це банерні мережі з можливістю подачі реклами на певних порталах або ж регіонах.
Інструменти для залучення цільового трафіку

Спробуємо визначити інструменти отримання цільового трафіку регіональних сайтів:


Пошукові системи: 
Кількість переданого трафіку по Рунету: 
Yandex ~ 60% 
Rambler ~ 20% 
Google ~ 8% 
Mail.ru ~ 8% 
... всі інші. 
Кількість переданого трафіку по Україні: 
Google ~ 40% 
Yandex ~ 30% 
Rambler ~ 18% 
Mail.ru ~ 6% 
Meta.ua ~ 3% 
... всі інші. 
Ну і, напевно, варто згадати bigmir.net, який на даний момент транслює видачу Yandex.

Системи подачі контекстної реклами: Direct.Yandex, Begun, google AdWords, ну і, якщо боротися за 3% цільового трафіку, то Meta.ua.

Банерні мережі: banner.kiev.ua, bigbn.com.ua, topping.com.ua

Регіональні сайти.
В якості показників, що визначають регіон порталу можуть послужити такі показники, як контактна інформація на сайті, ім'я домену: kiev.ua, kharkov.ua і т. д.
Особливості просування в регіонах

Перш за все, йде мова про регіональну рекламу проекту, природно припустити, що в цьому виді реклами будуть зацікавлені компанії, сфера діяльності яких обмежена одним або кількома регіонами.

Розглянемо механізм підбору запитів для регіональних сайтів на прикладі.

Інструменти: 
http://adstat.rambler.ru/wrds/ - чітка статистика по запитам 
http://direct.yandex.ru/ - більш чітка картина за популярністю фраза, так як враховується морфологія, надаються підказки до запитів. Мінус – статистика показів, а не запитів, що говорить про складність адекватно дивитися на цифри

При підборі запитів не забудьте враховувати регіон.При підборі запитів варто також брати до уваги т. зв. локальні запити, це запити з регіональною прив'язкою, в даному випадку, включають в себе фрази «Харків», «Харківський». 
При подачі контекстної реклами варто також звернути увагу на сусідні регіони. Так, наприклад, для Харкова це можуть бути Сумська, Дніпропетровська, Полтавська, Луганська, Донецька області. 
Існує також підхід в контекстній рекламі, коли рекламне повідомлення подається за т. зв. пересічним запитам. Наприклад, при продажу нерухомості в Болгарії рекламні повідомлення в контекстній рекламі можуть транслюватися по таким запитам, як «нерухомість в Чорногорії», «Нерухомість в Іспанії» і іншим регіонам. В тексті повідомлення варто тільки обов'язково згадати регіон продажу нерухомості. В цьому випадку ми пропонуємо потенційним клієнтам, готових придбати нерухомість в прилеглому регіоні, і робимо ставки на те, що нерухомість в Болгарії їх також може зацікавити. 
Цей підхід можна використовувати у багатьох сегментах ринку. Так, наприклад, при рекламі автомобіля певного класу, можна використовувати запити по автомобілям-конкурентам схожого класу і цінового діапазону. При подачі реклами побутової техніки певної марки можна використовувати також запити інших брендів.
Типові помилки при виборі запитів

Ставки на надто популярні запити. 
Прикладами таких запитів можуть бути запити виду «Харків», «Нерухомість». Обов'язково використовувати статистику підбору запитів http://adstat.rambler.ru/wrds/ і http://direct.yandex.ru/. Однак варто правильно розуміти цифри, надані нам статистикою запитів Direct.Yandex.ru. Так, наприклад, статистика говорить, що частота показів запиту «Харків» складає 169427. Ця цифра – сума всіх показів запитів, що включають слово «Харків» і це ще не говорить нам про те, що сайт, який знаходиться в топ 10 пошукової системи, наприклад, Yandex буде показаний 169427 раз.

Розділіть слова на інформаційні і комерційні, визначте пріоритети. 
У нашому випадку інформаційними запитами можуть виступити запити: «нерухомість харків», «квартира харків» та інші. Так, існує величезна ймовірність того, що більша частина відвідувачів, які задають ці питання, буде цільовими, але з іншого боку це можуть бути люди, що просто цікавляться ринком нерухомості в Харкові. 
До комерційним ми б віднесли запити виду «агентство нерухомості харкова», «купити квартиру харків». Хоча і тут можна говорити про якусь ймовірності, що запити можуть бути інформаційними, але все ж логіка більше говорить на користь того, що це як раз комерційні запити, які цікавлять нас в першу чергу.

Ігнорування низькочастотних запитів (запити з частотою 5-50). 
У нашому випадку це може бути запит з помилкою «харківське агентство нерухомості». Частота запиту невелика, але клієнт, що прийшов по цьому запиту, є 100% цільовим. 
Звідси ще одна порада – опрацювання запитів з помилками.
Не забувайте про різних варіантах написання ключових запитів. 
Наприклад: Nokia N80, Nokia N 80, Нокіа N 80, Nokia N80. 
І ще не забувайте про такі речі, як точність запиту. Чим вища точність, тим більше конверсія, чим більше запитів – тим більше шансів на успіх, але й не варто забувати про «золотій середині».
Як оцінити ефективність?

Самий звичайний і простий спосіб оцінки ефективності – перевірка позиції сайту у видачі пошукових систем по ключових запитах. Однак цей спосіб не завжди можна назвати об'єктивним, так як високі позиції сайт – це ще не продажу. 
Варто також зауважити, що якщо ми використовуємо всі способи реклами сайту, зокрема, і банерну рекламу (іміджеву), то часом ефективність реклами можна оцінити лише через кілька років, так як банерна реклама в більшій своїй сутності є іміджевою.

Другий спосіб – кількість переходів на сайт. Більш об'єктивний спосіб, хоча і не самий ефективний, так як не враховує зручність сайту, функціональні можливості порталу, дизайн і якість подачі інформації. Збільшення точок входу на сайт говорить про якісної оптимізації проекту. Як правило, ці люди приходять з пошукових систем.

При використанні контекстної реклами - робота з т. зв. «вхідними сторінками». Це спеціально створені сторінки для потрапляння потенційних відвідувачів, залучених з допомогою контекстної реклами. Це можуть бути форми реєстрації, контрольні слова, форма з окремим телефоном та електронною поштою. У цьому випадку легко підрахувати віддачу від контекстної реклами, а саме відстежити відвідувачів та ефективність від реклами.

Збільшення числа якісних контактів, збільшення продажів – найбільш об'єктивний і правильний показник, так як прямо відображає досягнення головного завдання реклами в Інтернет.
Типові помилки

Неправильна робота з цифрами. 
При підборі ключових запитів завжди звертають увагу на частоту запиту, випускаючи такий момент, як тематична наближеність запиту.

Джерело: https://www.seonews.ru/columns/osobennosti-prodvijeniya-regionalnyih-saytov-prodvijenie-po-regionam/

Просмотров: 455 | Добавил: medergrup | Теги: Особливості регіонального просуванн | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Поиск
Погода
Календарь
«  Март 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Материалов за текущий период нет.
Prodvig.at.ua © 2024