Воскресенье, 28.04.2024
Prodvig.at.ua
Меню сайта
Категории видео
Категории раздела
Нові технології [3]
Нові технології
Партнерские программы [2]
Партнерские программы
HTML [2]
HTML
Мини-чат
500
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 0
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Главная » Архив материалов

Напевно, ви вже знайомі з поняттям KPI – Key Perfomance Indicators. Ця абревіатура перекладається як «Ключові показники ефективності». Поняття досить часто вживається при бізнес-плануванні.

 

Про ключові показники ефективності сайту та інтернет-реклами ми вже говорили в майстер-класі «KPI – за якими показниками зрозуміти, що сайт ефективний». У цій статті мова піде про KPI в SEO: постановка цілей сайту, визначення основних показників ефективності, оцінка результатів робіт з пошукової оптимізації.

 

Але перш ніж переходити до основних метрик оцінки пошукового трафіку, визначте мету свого сайту. Для чого вашій компанії потрібен сайт? Він дозволяє збільшити прибуток компанії? Які дії ви чекаєте від відвідувачів сайту?

 

Цілі повинні бути конкретними ... Читать дальше »

Просмотров: 318 | Добавил: medergrup | Дата: 10.03.2017 | Комментарии (0)

SEO – швидко напрям в просуванні сайтів, що постійно змінюється і регулярно підлаштовується під нові алгоритми пошуковиків.

Так, років 5 тому відмінно спрацьовували «онучі на сайті» – розмістиш текст неймовірного розміру з ключовими словами, і сайт потрапляв в Топ-10. Зараз цей фокус не пройде – пошукові системи активно борються за якісний контент.

Сьогодні говоримо не про нові тенденції в SEO, а про те, як можна уникнути обману з боку SEO-компаній.

Отже, ви звернулися в інтернет-агентство за просуванням вашого ресурсу, уклали договір, сеошники працюють з вашим сайтом, але як зрозуміти, що ви не попалися в пастку? На що варто звертати увагу? Нижче наведу 10 «дзвіночків», що вас обманюють або збираються це зробити.

Гарантований результа ... Читать дальше »

Просмотров: 343 | Добавил: medergrup | Дата: 10.03.2017 | Комментарии (0)

Для трафікового просування клієнтських сайтів я використовую сервіс Мутаген. Для кожної посадкової сторінки підбираю 5-7 довгих ключів. Потім замовляю текст на біржі Contentmonster.ru оптимізований під ці ключі. Вписувати ключі треба акуратно, забороняється виділяти їхнім жирним або підкреслювати. На один ключ повинно доводиться не менше 450-500 знаків без пробілів (збп). Тобто на 5 н/ч ключів сміливо можна замовляти текст на 2500-3000 збп. Рекомендується використовувати маркерованые і нумерованые списки, пошуковики їх люблять. Після розміщення готового тексту на сайт і оптимізації сторінки під ключі тексту (title, description, alt, keywords...), треба перечекати 2 апдейта пошукача, після чого можна перевіряти позиції щодо запитів і починати їх відслідковувати, для цього рекомендую сервіс Top-Inspector.ru. Це потрібно для того, щоб у разі не потрапляння в ТОП поліпшити позиції по просуваються запитам за допомогою посилань, але цього, звичайно, не потріб ... Читать дальше »

Просмотров: 307 | Добавил: medergrup | Дата: 10.03.2017 | Комментарии (0)

Чим же просування по трафіку ефективніше виведення сайту в ТОП?
Про переваги трафіку говорять багато, але мало хто може пояснити, у чому їх суть. Постараюся розписати для новачків в SEO основні причини високої ефективності просування по трафіку.
При трафиковой розкручуванні на сайт залучається більше цільових відвідувачів.
Чим це обумовлено? Справа в тому, що при просуванні в ТОП для більшої наочності використовуються високочастотні ключові слова. А такі запити рідко вводять потенційні покупці. Люди, які готові щось придбати у вас будуть максимально уточнювати свій запит, доповнювати його "продають" словами на кшталт "купити", "замовити", "вартість". Саме такі запити і є головною складовою просування по трафіку.
Низькочастотні запити мають невисоку статистику, але при цьому максимальну віддачу. Навіщо вам тисячі користувачів, які вводять високочастотники, якщо в підсумку жоден з цих людей н ... Читать дальше »

Просмотров: 283 | Добавил: medergrup | Дата: 10.03.2017 | Комментарии (0)

Всі пошукові системи працюють за різними алгоритмами, загальним для яких є тільки один – єдиний принцип роботи. Тобто, будь-яка пошукова машина видає результат, базуючись на його відповідності введеному запиту. Питання лише в тому, наскільки авторитетним в очах пошукової машини буде той чи інший ресурс, наскільки легко вона буде його індексувати. Саме за ці параметри і відповідає оптимізація сайтів.

Оптимізація сайтів дозволяє зробити сайт максимально ефективним, і вона зачіпає всі етапи робіт по створенню сайту – все в ньому, починаючи від коду, і закінчуючи контентом, повинно бути таким, щоб полегшувати пошуковим роботам доступ до сайту. У числі інших заходів, оптимізація передбачає за собою нарощування посилальної маси сайту – тобто, чим більше зовнішніх ресурсів посилаються на ваш сайт, тим більше буде його рейтинг, і тим більше шансів, що при побудові результатів пошукової видачі, саме ... Читать дальше »

Просмотров: 291 | Добавил: medergrup | Дата: 10.03.2017 | Комментарии (0)

Джон Мюллер з Google розповів, що ключові слова в URL – це «переоцінений SEO-фактор». Раніше Google вже неодноразово заявляв, що внесення змін в URL не допоможе поліпшити позиції сайту в пошуку. Незважаючи на це, URL все ще є одним з чинників ранжирування, хоча і незначним.Баррі Шварц з Search Engine Roundtable зазначає, що некоректна зміна URL може тільки нашкодити сайту. Тому не варто робити цього в гонитві за високими позиціями у видачі.

 

Джерело: https://www.seonews.ru/events/dzhon-myuller-klyuchevye-slova-v-url-eto-pereotsenennyy-instrument/

Просмотров: 282 | Добавил: medergrup | Дата: 10.03.2017 | Комментарии (0)

Отже, яким чином ми можемо автоматизувати взаємодію з нашими клієнтами протягом усього процесу покупки?
Нижче наведено кілька прикладів застосування інструментів персоналізації та автоматизації в інтернет-магазині.

1. ПОВІДОМЛЕННЯ ПО ЕЛЕКТРОННІЙ ПОШТІ ДЛЯ ПРЯМОГО ЗВ'ЯЗКУ З КЛІЄНТОМ.

Згідно Monetate, електронна пошта, як і раніше забезпечує кращі показники переходів у порівнянні з іншими джерелами трафіку в електронній комерції.
Якщо у Вас є адреси електронної пошти клієнтів, Ви можете скористатися й іншими інструментами, що може призвести до поширення додаткової інформації, потенційно веде до відвідин, тим самим підвищиться рівень продажів інтернет-магазину.
Не ставтеся до цього легковажно. За результатами Experian's 2013 Email Marketing benchmark report, персоналізовані листи зумовили в 6 разів ... Читать дальше »

Просмотров: 288 | Добавил: medergrup | Дата: 10.03.2017 | Комментарии (0)

Amazon і інші великі інтернет-магазини використовують персональні автоматизовані маркетингові засоби, щоб давати рекомендації не гірше досвідченого, добре навченого працівника.
Деякі з цих інструментів включають в себе:
- Движок створення персоналізованих рекомендацій з придбання товарів
- E-mail ремаркетинг
- Поведінковий таргетинг
- Автоматичний маркетинг
Наступна інфографіка говорить про те, як персоналізований контент може ефективно працювати в цілях розвитку Вашого бізнесу.

Це інфографіка від Überflip, "Автоматизація маркетингу: популярні інструменти і тенденції", що пояснює додаткові переваги, пов'язані з персоналізованим автоматизованим маркетингом і відносинами з клієнтами.
Є очевидні переваги в плані підвищення ККД Вашого бізнесу, і навіть більше, якщо Ви витратите частину своїх заощаджень на налаштування інструментів – продажу підуть кращ ... Читать дальше »

Просмотров: 1021 | Добавил: medergrup | Дата: 10.03.2017 | Комментарии (0)

Хоча потенційна кількість відвідувачів на сайті інтернет-магазину може бути нескінченно більше, згідно з дослідженням компанії Deloitte "Мінливий характер продажу: закладаємо основи для стійкого зростання", конверсія в «фізичному» магазині, як правило, набагато вище.
Так відбувається, тому що в інтернет-магазині ми дуже багато втрачаємо від відсутності прямого спілкування між покупцем і продавцем.
Хоча у нас є такі інструменти, як онлайн-косультанты і дзвінки з сайту, вкладають більше людського фактора в роботу електронної комерції, я помітив, що навіть з oLark, популярним інструментом - живим чатом - не вдається залучити більше 10% відвідувачів до використання даної технології.
Це ганьба, тому що живий чат є найбільш затребуваною користувачами формою спілкування. Я думаю, більшість клієнтів не використовують його, тому що рітейлери просто не придумали, як правильно запускати вікно чату, щоб його поява відповідало ... Читать дальше »

Просмотров: 1004 | Добавил: medergrup | Дата: 10.03.2017 | Комментарии (0)

Маркетинг не закінчується після того як Ви зуміли залучити нових користувачів на сайт. Маркетинг не закінчується навіть після того як Ви домоглися продажу.
Якщо Ви дійсно зацікавлені в довгострокових відносинах з покупцем, то Вам слід знати про те, що справжня робота з ним починається якраз після першого продажу.
Персоналізований маркетинг – це повідомлення і дії, адаптовані до поведінки та інтересів конкретного користувача і формуються в залежності від того, що він переглядав і набував у минулі свої відвідування. Його поведінка є ключовим аспектом, на якому Ви і будете будувати персональне пропозицію.
Це здається простим, але навіть Apple найдорожча компанія на планеті, не повною мірою вміє користуватися персоналізованим маркетингом.
Пару тижнів тому я купив iPad Air на веб-сайті Apple, і, коли я повернувся, знаєте, що я побачив на головній сторінці? iPad Air.
Apple знає, що я купив iPad Air, так навіщо мені показува ... Читать дальше »

Просмотров: 1133 | Добавил: medergrup | Дата: 10.03.2017 | Комментарии (0)

« 1 2 3
Вход на сайт
Поиск
Погода
Календарь
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архив записей
Материалов за текущий период нет.
Prodvig.at.ua © 2024