Суббота, 04.05.2024
Prodvig.at.ua
Меню сайта
Категории видео
Категории раздела
Нові технології [3]
Нові технології
Партнерские программы [2]
Партнерские программы
HTML [2]
HTML
Мини-чат
500
Наш опрос
Какой браузер вы предпочитаете
Всего ответов: 0
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Главная » 2017 » Март » 10 » 10 причин, коли потрібно міняти SEO-компанію
22:16

10 причин, коли потрібно міняти SEO-компанію

SEO – швидко напрям в просуванні сайтів, що постійно змінюється і регулярно підлаштовується під нові алгоритми пошуковиків.

Так, років 5 тому відмінно спрацьовували «онучі на сайті» – розмістиш текст неймовірного розміру з ключовими словами, і сайт потрапляв в Топ-10. Зараз цей фокус не пройде – пошукові системи активно борються за якісний контент.

Сьогодні говоримо не про нові тенденції в SEO, а про те, як можна уникнути обману з боку SEO-компаній.

Отже, ви звернулися в інтернет-агентство за просуванням вашого ресурсу, уклали договір, сеошники працюють з вашим сайтом, але як зрозуміти, що ви не попалися в пастку? На що варто звертати увагу? Нижче наведу 10 «дзвіночків», що вас обманюють або збираються це зробити.

Гарантований результат

Вам обіцяють, що ваш сайт буде в Топі по багатьом ключовим запитам зі 100% гарантією і вже через 2 тижні. Досить дивне обіцянку, так як в SEO немає жодних гарантій, – сьогодні пошукові системи працюють за одним алгоритмом, а завтра змінять алгоритм і почнуть ранжувати сайти за новими правилами. Уважно читайте договір про обіцяні гарантії. До речі в довідці Google є такий пункт:

довідка Google
Просування сайту за дуже низькочастотних запитах

Якраз цей обман найчастіше випливає з попереднього пункту. Обіцяють ТОП, ТОП виводять, але використовують для цього низькочастотні або зовсім нульові запити.

Немає сенсу просувати сайт по низкочастотникам. Так, ці запити легко вивести в Топ, але сенсу від них немає – вони приведуть на сайт трафік, то незначне.

Як уникнути цього?

Частоту ключових слів можна перевірити безкоштовним сервісом Яндекса. Дивіться не тільки загальну частоту, але і точну – з оператором «лапки». Наприклад, ключова фраза сімейний юрист в СПб здається гарною, і якщо перевірити загальну частоту, то вона становить 177 запитів:

визначення загальної частоти
а ось з оператором лапки всього 2:

визначення частоти з оператором лапки «»
Навіть якщо запит і буде на 1 позиції пошукової видачі, реальних клієнтів він навряд чи призведе.

Тому просіть списки ключових слів, за якими збираються просувати ваш сайт, складайте прогноз відвідуваності.

Просування сайту за запитами «пустушок»

Дуже схожа ситуація з микронизкочастотниками, але при перевірці частоти з оператором лапки в Яндекс.Водстате, дані ключі мають нульову частоту, тобто ніхто не шукає їх в пошукових системах. Сенсу від просування по цим запитам немає, як і в попередньому випадку.

Наприклад, ключ спадковий юрист має загальну частоту 217:

визначення загальної частоти в Яндексі
А уточнена частота дорівнює нулю:

визначення уточненої частоти
В якості результатів показують графік відвідуваності

Ви запитаєте, що в цьому поганого? Якщо трафік зростає, отже ефект від роботи SEO-компанії.

А пошуковий трафік був на одному рівні, так і залишився. Тому просіть показати саме пошуковий трафік, краще скріншотом з метрики, без урахування брендованого.

Як подивитися самостійно. Заходьте в Яндекс.Метрику, розділ Стандартні звіти → Джерела → Пошукові системи:

Метрика, Звіт пошукові системи
Для зручності виберіть відображення у вигляді Областей:

графік відвідування сайту з пошуку
Графік покаже загальний пошуковий трафік. АЛЕ це може бути зовсім не заслуга сеошників, в ідеалі подивитися, за якими запитами цей трафік йде і виключити всі брендові (назва сайту, компанії, адресу сайту тощо).

Для цього зайдіть в звіт Пошукові фрази:

звіт пошукові фрази
Просто перевірте, що основний трафік йде по тим запитам, просуванням яких займається SEO-компанія і це не брендові запити:

графік відвідування сайту по пошуковим фразам
Накрутка трафіку

Так-так, нечесні підрядники, на жаль, часто до цього вдаються. Ви дивитеся Метрику і бачите, що трафік з пошукових систем зростає, але як і раніше немає замовлень або продажу. Варто звернути увагу на роботность.

Прийшов до нас на сайт SEO-супровід, стали аналізувати Метрику, зокрема відвідуваність з пошукачів:

графік відвідування сайту
Дані стрибки дуже зацікавили, і ми подивилися Роботность. Для цього у Звіті «Джерело, зведення» (вибравши тільки переходи з пошукових систем) під графіком натиснули на кнопку «Метрики», у спливаючому вікні в пошуковий рядок вбили «Роботность», відзначили відповідний пункт, натиснули «Застосувати»:

роботность на сайті
І побачили ось такий Звіт:

роботность на сайті
Перед вами очевидна накрутка трафіку. Пошуковики за це по голівці не погладять, а можуть застосувати заходи за накрутку ПФ.

Нерегулярна звітність

Регулярні звіти допомагають тримати замовника в курсі, що відбувається з його сайтом – яка відвідуваність, які позиції займає ресурс у пошуковій видачі, що для цього не було зроблено.

Важливо, щоб інформація була надана в повному обсязі і зрозуміла вам, як замовнику.

Всі доступи мають бути у вас на руках. Трепетне ставлення SEO-компанії до звітності говорить про її професіоналізм.

Спотворення результатів робіт

Якщо вам надають регулярні звіти – не забудьте їх перевірити.

Зайдіть в Метрику і подивіться відвідуваність: чи співпадають дані? Важливо вибирати одні і ті ж параметри – звітний період, джерело трафіку.

Якщо у вас немає доступу до Метриці і SEO-компанія його вам не надає – теж варто задуматися про чесність цього підрядника. На жаль, і таке зустрічали не раз на практиці.

Сірі методи просування

Слідуючи сьомому пункту «довіряй, але перевіряй». Подивіться в Яндекс.Вебмастере кількість зовнішніх посилань, плавний графік зростання обраток. Там же можна побачити не потрапив сайт під санкції.

Якщо помітите різкий стрибок посилань – пора бити тривогу, адже він означає закупівлю посилань в «промислових» масштабах.

Вашому сайту не потрібні санкції від пошукових систем. Якщо SEO-компанія займається купівлею посилань, вимагайте повний список, звідки і яка посилання була отримана, остерігайтеся SEO-посилань. Ми радимо не вдаватися до купівлі посилань, а нарощувати посилальну масу природним шляхом.

Немає чіткого переліку виконуваних робіт

І таке буває, ви платите гроші за просування вашого сайту, але зовсім не знаєте, що з ним роблять. А при прохання вислати звіт про точні вироблених роботах, можна отримати банальну відписку, що виконують роботи по оптимізації сайту, роботу з посилальної масою.

І начебто написали, що роблять, але не написали, що конкретно робиться, наприклад, по оптимізації. А адже можна працювати як з зовнішньої оптимізацією сайту, так і з внутрішньої. Загалом, просіть деталізований звіт про виконаних роботах.

Ми звітуємо по кожному пункту, надаємо всі доступи, ось так виглядає Звіт по оптимізації у нас:

звіт по оптимізації
Уважно читайте договір, а особливо те, що написано дрібним шрифтом

Звернувся до нас замовник перевірити роботи компанії, яка просуває його сайт. У наслідку виявилося, що сайт ніяк не розкручувався в мережі і, найважливіше, замовник міг розірвати договір з колишньою SEO-компанією за умови сплати неустойки за передчасне розірвання договору. Так як договір містив пункт про виплату неустойки SEO-компанії за передчасне розірвання.

Як бачите, способів попастися в пастку «нечесних» SEO-компаній багато. І з кожним роком їх стає все більше і більше. Щоб уникнути псевдопродвижения сайту, потрібно і самому непогано розбиратися в SEO.

 

Джерело: https://1ps.ru/blog/dirs/10-prichin-kogda-nuzhno-menyat-seo-kompaniyu/

Просмотров: 344 | Добавил: medergrup | Теги: 10 причин, коли потрібно міняти SEO-компанію | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Поиск
Погода
Календарь
«  Март 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Материалов за текущий период нет.
Prodvig.at.ua © 2024