Суббота, 23.11.2024
Prodvig.at.ua
Меню сайта
Категории видео
Категории раздела
Нові технології [3]
Нові технології
Партнерские программы [2]
Партнерские программы
HTML [2]
HTML
Мини-чат
500
Наш опрос
Вы счастливы в браке
Всего ответов: 1
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Главная » 2017 » Март » 10 » 5 безкоштовних інструментів для самостійного юзабіліті-тестування сайту
23:22

5 безкоштовних інструментів для самостійного юзабіліті-тестування сайту

Аналітики американської компанії Forrester Research з'ясували, що близько половини сайтів втрачає клієнтів через незручного дизайну та інших недоліків в юзабіліті. Тільки уявіть: невдала форма замовлення або некликабельная картинка - і потенційний покупець поніс гроші конкурентам. Щоб зрозуміти, чи подобається вашим відвідувачам сайт і зручно їм робити на ньому покупки, проведіть юзабіліті-тестування.

Що потрібно тестувати?
Якщо сайт вже працює, які його елементи потрібно протестувати стане ясно після аналітики. Реальний приклад тесту юзабіліті компанії Imaginary Landscape: з Google-Аналітики видно, що користувачі заходять на сторінку з формою зворотнього зв'язку, але заявку на дзвінок не відправляють. Після юзабіліті-тестування стало зрозуміло, що люди не хочуть заповнювати таку кількість рядків. Форму поміняли, скоротили кількість рядків з 11 до 4, після чого конверсія зросла на 140%. ПрофитЕще тестують картинки. Вони повинні привертати увагу, викликати правильні емоції і спонукати до правильних дій. Якщо за картками кліків видно, що на картинку натискають, але вона нікуди не веде, логічно зробити її посиланням на що-небудь корисне і актуальне. Або навпаки: натиснувши на зображення, користувачі знайдуть цікаву інформацію, тільки вони про це не здогадуються. Проблему легко вирішити. Досить зробити так, щоб картинка реагувала на наведення курсору - трохи збільшувалася або підсвічувалася, як би запрошуючи на себе натиснути. Але спочатку потрібно дізнатися про існування проблеми, а для цього - провести юзабіліті-тестування.

Крім іншого, тестують:

структуру сайту, щоб зробити її простою та зрозумілою для користувача;
кнопки на клікабельність, особливо після того, як в моду увійшов так званий плоский дизайн;
меню, щоб визначити, чому користувачі не заходять в деякі розділи.
Загалом, будь-які елементи, з якими відвідувач взаємодіє на сайті. Чи не взаємодіє, але за нашим планом повинен.

В ідеалі тестування проводять фахівці: збирають дані, сегментують ЦА, формують фокус-групи, складають анкети, а після самого дослідження аналізують результати. Це довго і дорого, хоча і коштує того. Але отримати загальне уявлення про взаємодію користувачів з вашим сайтом можна і самостійно, причому безкоштовно. Для цього є як мінімум 5 способів.


1. Інструменти Яндекс Метрики
У рунеті з безкоштовних інструментів юзабіліті-тестування поки не придумали нічого зручніше і функціональніша лічильників Яндекс Метрики. Чого вартий один "Вебвізор".

З його допомогою можна відтворювати переміщення курсору користувача, кліки, заповнення форми й виділення тексту. Ви як ніби дивіться відеозапис візиту відвідувача свого сайту: куди він натиснув, що ввів в рядок пошуку або, наприклад, на якому кроці оформлення замовлення зупинився.

Щоб встановити "Вебвізор", авторизуйтеся на Яндекс Метриці і перейдіть на вкладку "Додати лічильник". В "Налаштуваннях" скопіюйте код лічильника і вставте на всі сторінки сайту.

 

Додайте HTML-код лічильника на сторінки свого сайту

 


Ось так виглядає звіт "Вебвизора". А справжня магія — перегляд дій користувача — почнеться при натисканні на піктограму відтворення.

"Вебвізор" не єдиний корисний інструмент Яндекса, який допоможе відстежити реакцію користувачів на ваш сайт.

 


Теплова карта кліків наочно покаже самі клікабельні місця на сторінці. Наприклад, по карті кліків Яндекса бачимо, що кнопку "Отримати лічильник" натискають, а ось новини (колонка праворуч) особливою популярністю не користуються. Чим гаряче колір в точці, тим частіше на неї клацають користувачі.

Карта скролінгу дасть розуміння, як відвідувачі прокручують сторінку, де затримуються найдовше, отже, якась частина їм цікава. Аналітика форм допоможе розібратися, як користувач взаємодіє з формами на сайті поля, які заповнюють у заявці, що пише в рядку пошуку і т. д. Всі інструменти безкоштовні, відмінно працюють і при грамотному підході допоможуть ефективно проаналізувати юзабіліті вашого сайту..2. UsabilityHub
Онлайн-сервіс пропонує 5 простих тестів:

Five Second Test - тест п'яти секунд. Принцип такий: ви завантажуєте скріншот досліджуваної сторінки на сайт, учасники тесту дивляться на неї протягом 5 секунд, після чого дають свою оцінку. Можна задавати різні питання, наприклад, який елемент найбільше привернув увагу, що запам'яталося, про що сайт тощо. По завершенні ви отримаєте відповіді учасників тесту в повному обсязі + автоматично згенероване хмара часто повторюваних слів.1.Завантажуємо скріншот сторінки 2. Задаємо учасникам вопросы3. Отримуємо звіт з відповідями 4. Для наочності вивчаємо облакоClick Test - тест кліків. Дії ті ж, тільки замість відповідей отримуємо теплову карту кліків. За нею ми побачимо, що користувачі, приміром, не тиснуть на стратегічно важливу (для нас) кнопку, зате активно клацають картинку. Додатково сервіс надасть звіт про кількість кліків і середньому часу клацання.
Question Test - тест питань. Ви питаєте про своєму сайті - реальні люди відповідають.
Navigation Test - аналіз навігації. Дозволяє зрозуміти, наскільки зручно користувачам "лазити" по вашому сайту, зрозуміла його архітектура і навігація.
Preference Test - перевагу. Допоможе провести А/В тестування дизайну сайту, програми, листівки. Завантажуєте два варіанти дизайну - користувачі вибирають, який їм більше подобається. Все просто і оперативно.
UsabilityHub - англомовний сервіс, але серед пропонованих мов тестування є українська. У платній версії ви вибираєте кількість учасників і незабаром отримуєте результати. У безкоштовному варіанті доведеться самому взяти участь у тестуваннях, поотвечать на питання і пооценивать дизайни. Наберете необхідну кількість балів за участь - отримаєте можливість провести свій тест.3. UsabillaПредлагает 3 продукту: тестування веб-сайту, мобільного додатку та електронного листа. Під тестуванням мається на увазі хороша зворотній зв'язок від людей в режимі реального часу: учасники ставлять свої оцінки, пишуть коментарі, вказують на помилки, роблять скріншоти для більшої наочності. Всі дані зберігаються в зручну статистику.

Серед мов тестування є українська, але сама програма англійською. У безкоштовної демо-версії можна протестувати 2 сторінки з участю 10 осіб.


4. Optimal Workshop
На сервісі доступні такі інструменти:

Treejack - тестування "дерева" сайту. Допомагає зрозуміти, як користувачі орієнтуються на вашому сайті, виконують ті дії, які ви від них чекаєте, або губляться в його нетрях. Для тестування потрібно розписати інформаційну архітектуру свого сайту в форму Treejack. Звучить страшно, але кожен рядок форми підписана, якщо знаєте англійську - легко впораєтеся. Також потрібно поставити завдання учасникам тестування, наприклад, знайти мобільний телефон на сайті. На виході отримаєте вичерпну статистику у вигляді таблиць і діаграм. Безкоштовна демо-версія дозволяє опитати 10 осіб.OptimalSort - тестування за методом сортування карток. Допомагає з'ясувати, як користувач думає, які приймає рішення і як йому простіше досягти кінцевої мети на вашому сайті. Як це працює: всі елементи контенту сайту "виписується" в окремі картки, а учасникам пропонується сортувати так, як їм було б зрозуміло і зручно. В результаті ви отримуєте звіти у вигляді таблиць, матриць, дендрограмм і розуміння ментальної моделі ваших користувачів. У безкоштовної версії можна протестувати 30 карток, опитавши 10 осіб.
Chalkmark - допомагає дізнатися перше враження про дизайн, показує теплову карту кліків і аналіз першого клацання. Для тестування завантажте скріншот сторінки, поставте учасникам завдання і чекайте результати у вигляді карти кліків, колірної сітки та схеми підрахунку кількості клацань.Результати тестування макету сайту за допомогою Chalkmark

У платній версії можна проводити онлайн-опитування з швидкою зворотним зв'язком.

 

5. Feng-GUI
На відміну від попередньої трійки інструментів, це не дає зворотний зв'язок від живих людей. Додаток на основі своїх алгоритмів сама генерує карту уваги користувача. Тобто показує, куди він подивиться відразу після завантаження сторінки і в якій послідовності (на думку програми) його погляд буде переміщатися з одного елемента на інший. Для тестування вводимо url потрібної сторінки сайту, тиснемо Analyze, через кілька секунд отримуємо заповітну карту погляду користувача.Кожен з перерахованих інструментів по-своєму гарний, але в безкоштовних версіях в основному використовується обмежений функціонал, до того ж левова частка сервісів англійською.

Не хочете розбиратися в інтерфейсах і статистиках англомовних ресурсів? Ідіть в народ. Наприклад, для оцінки дизайну сторінки розмістіть скріншот на revision.ru або подібних майданчиках, поцікавтеся думкою "місцевих" - web-дизайнерів, розробників та інших фахівців. Проведіть опитування у соцмережах, наприклад, в тематичних спільнотах, або зібрати фокус-групу серед своїх знайомих. Для більш-менш об'єктивного аналізу юзабіліті достатньо опитати 5 респондентів (за деякими даними 8) зі своєї цільової аудиторії.

 

Тестуйте юзабіліті сайту. Використовуйте безкоштовні програми, опитуйте знайомих, наймайте профі - всі методи мають місце. Іноді достатньо всього лише перемістити кнопку в інше місце, поміняти деякі елементи дизайну або форму заявки, і сайт почне приносити відчутно більше користі. Просто завдяки тому, що став більш зручним і зрозумілим для відвідувачів.

 

Джерело: http://pr-cy.ru/news/p/6133

Просмотров: 421 | Добавил: medergrup | Теги: 5 безкоштовних інструментів для сам | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Поиск
Погода
Календарь
«  Март 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Материалов за текущий период нет.
Prodvig.at.ua © 2024