Пятница, 26.04.2024
Prodvig.at.ua
Меню сайта
Категории видео
Категории раздела
Нові технології [3]
Нові технології
Партнерские программы [2]
Партнерские программы
HTML [2]
HTML
Мини-чат
500
Наш опрос
Вы счастливы в браке
Всего ответов: 1
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Главная » 2017 » Март » 10 » Як можна зробити інтернет покупки більш персоналізованими
21:37

Як можна зробити інтернет покупки більш персоналізованими

Хоча потенційна кількість відвідувачів на сайті інтернет-магазину може бути нескінченно більше, згідно з дослідженням компанії Deloitte "Мінливий характер продажу: закладаємо основи для стійкого зростання", конверсія в «фізичному» магазині, як правило, набагато вище.
Так відбувається, тому що в інтернет-магазині ми дуже багато втрачаємо від відсутності прямого спілкування між покупцем і продавцем.
Хоча у нас є такі інструменти, як онлайн-косультанты і дзвінки з сайту, вкладають більше людського фактора в роботу електронної комерції, я помітив, що навіть з oLark, популярним інструментом - живим чатом - не вдається залучити більше 10% відвідувачів до використання даної технології.
Це ганьба, тому що живий чат є найбільш затребуваною користувачами формою спілкування. Я думаю, більшість клієнтів не використовують його, тому що рітейлери просто не придумали, як правильно запускати вікно чату, щоб його поява відповідало намірам користувача, а не дратувало його.
Тому, якщо ми хочемо забезпечити оптимальну взаємодію з клієнтом і надати йому індивідуальне обслуговування, нам слід звернути увагу на інші можливості.

Джерело: http://uniofweb.ru/analytics/2676/#full_version

Просмотров: 1004 | Добавил: medergrup | Теги: Як можна зробити інтернет покупки б | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Поиск
Погода
Календарь
«  Март 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Материалов за текущий период нет.
Prodvig.at.ua © 2024