Главная » 2017»Март»10 » Як можна зробити інтернет покупки більш персоналізованими
21:37
Як можна зробити інтернет покупки більш персоналізованими
Хоча потенційна кількість відвідувачів на сайті інтернет-магазину може бути нескінченно більше, згідно з дослідженням компанії Deloitte "Мінливий характер продажу: закладаємо основи для стійкого зростання", конверсія в «фізичному» магазині, як правило, набагато вище.
Так відбувається, тому що в інтернет-магазині ми дуже багато втрачаємо від відсутності прямого спілкування між покупцем і продавцем.
Хоча у нас є такі інструменти, як онлайн-косультанты і дзвінки з сайту, вкладають більше людського фактора в роботу електронної комерції, я помітив, що навіть з oLark, популярним інструментом - живим чатом - не вдається залучити більше 10% відвідувачів до використання даної технології.
Це ганьба, тому що живий чат є найбільш затребуваною користувачами формою спілкування. Я думаю, більшість клієнтів не використовують його, тому що рітейлери просто не придумали, як правильно запускати вікно чату, щоб його поява відповідало намірам користувача, а не дратувало його.
Тому, якщо ми хочемо забезпечити оптимальну взаємодію з клієнтом і надати йому індивідуальне обслуговування, нам слід звернути увагу на інші можливості.