Маркетинг не закінчується після того як Ви зуміли залучити нових користувачів на сайт. Маркетинг не закінчується навіть після того як Ви домоглися продажу.
Якщо Ви дійсно зацікавлені в довгострокових відносинах з покупцем, то Вам слід знати про те, що справжня робота з ним починається якраз після першого продажу.
Персоналізований маркетинг – це повідомлення і дії, адаптовані до поведінки та інтересів конкретного користувача і формуються в залежності від того, що він переглядав і набував у минулі свої відвідування. Його поведінка є ключовим аспектом, на якому Ви і будете будувати персональне пропозицію.
Це здається простим, але навіть Apple найдорожча компанія на планеті, не повною мірою вміє користуватися персоналізованим маркетингом.
Пару тижнів тому я купив iPad Air на веб-сайті Apple, і, коли я повернувся, знаєте, що я побачив на головній сторінці? iPad Air.
Apple знає, що я купив iPad Air, так навіщо мені показувати ще раз? Чому б не запропонувати, наприклад, аксесуар, який підійшов би до мого минулого купівлі і міг би стати новою?
Хоча ціна може бути серйозною перешкодою для деяких компаній, це, звичайно, не стосується Apple - так чому б не використовувати персоналізований маркетинг, в рекламних цілях використовуючи функціонал відстеження покупок на сайті? Можливо, проблема тут не в ціні, а в способі мислення деяких маркетологів.
Згідно з результатами спільного дослідження Econsultancy & Adobe, 63% опитаних компаній просто не мають можливості відслідковувати дії користувачів на сайті в реальному часі і використовувати цю інформацію для ефективного персоналізованого маркетингу, а 27% - просто не згодні з тим, що це взагалі важливо.
Це спосіб мислення, сформований «фізичними» магазинами роздрібної торгівлі, де розмістити рекомендовані товари поблизу каси або запропонувати «два за ціною одного» - цього вже достатньо, щоб збільшити кількість продуктів в кошику покупця.
Причина того, що це працює у «фізичних» магазинах пояснюється тим, що там є співробітники, які потрібні для того, щоб відповідати на запитання клієнтів і давати рекомендації на основі того, що вони бачать, спостерігаючи за ним.
Інтернет комерція ж в цілому працює, не беручи до уваги унікальний досвід переглядів покупок конкретного клієнта, і це часто виводить з себе. У дослідженні, проведеному JanRain, було виявлено, що 73% користувачів інтернет-магазинів були вкрай роздратовані тим, що їм пропонували зовсім не релевантний їх запитам контент.
Джерело: http://uniofweb.ru/analytics/2676/#full_version
|