Воскресенье, 05.05.2024
Prodvig.at.ua
Меню сайта
Категории видео
Категории раздела
Нові технології [3]
Нові технології
Партнерские программы [2]
Партнерские программы
HTML [2]
HTML
Мини-чат
500
Наш опрос
Сколько муж уделяет времени детям
Всего ответов: 0
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Главная » 2017 » Март » 13 » Як скласти семантичне ядро сайту.Урок 1
20:48

Як скласти семантичне ядро сайту.Урок 1

Поняття семантичного ядра

 

Семантичне ядро сайту (СЯ) — перелік слів і словосполучень, що описують його спрямованість і тематику. Для великих сайтів даний список може нараховувати кілька тисяч слів. Визначення семантичного ядра — це основа для формування стратегії просування. В залежності від смислового поля виконується технічна оптимізація, вибираються цільові сторінки, формується наповнення сайту і т. д. СЯ багато в чому забезпечує результативність просування, допомагає отримати цільових відвідувачів.

 

Складання семантичного ядра

Скласти хороше семантичне ядро можна в кілька кроків:

 

визначаємо запити, які описують зміст сайту. Для цього можна використовувати сервіси пошукових систем Яндекс.Вордстат, Google.Adwords і посилальний агрегатор Rookee (детальніше розглянемо кожен з них трохи нижче);

відсіваємо зайве, тобто невідповідні запити, за якими ви не будете просуватися. В першу чергу видаляємо ключові слова, які не відповідають спрямованості сайту;

позбавляємося від запитів з низькою частотністю. Просування по них навряд чи дасть гарний результат;

розподіляємо отриманий список між сторінками сайту. Частіше за найбільш конкурентними запитами просувають головну сторінку і сторінку з найбільшим статичним вагою (на них найбільше посилань з внутрішніх сторінок і сайті

 

в). Інші запити групуються і розподіляються між іншими сторінками сайту.

 

Запити бувають:

 

високочастотні(ВЧ) — запити загального характеру, які не дозволяють виявити потребу користувача («автомобіль»);

середньочастотні(СЧ) — уточнені ВЧ запити («купити автомобіль»);

низькочастотні(НЧ) — максимально точні запити («купити автомобіль jaguar xf зелений»). Такі запити вводять в пошуковик приблизно 100-200 чоловік в місяць, але вони забезпечують найбільшу конверсію, т. к. користувачі максимально зацікавлені в предметі пошуку.

По конкурентності запити поділяються на високо- (ВК), середньо- (СК) і низкоконкурентные (ПК). Визначити дану характеристику допоможе аналіз конкурентів. Однозначної відповідності між частотністю та конкурентністю запитів не спостерігається.

 

При створенні семантичного ядра враховуйте наступні моменти:

 

у складі ядра повинні бути як загальні, так і «вузькі» запити. Використання виключно НЧ запитів призведе цільових відвідувачів на сайт, але обсяг трафіку буде набагато менше, ніж по високочастотним ключовими словами. Переважання загальних запитів негативно позначиться на поведінкових факторах;

обов'язково при складанні семантичного ядра потрібно використовувати асоціативні ключові слова (з суміжних тем). Це зробить тексти більш привабливими для пошукових систем та відвідувачів сайту;

не можна нехтувати ключовими словами з помилками, які користувачі можуть зробити за неуважність («пакупка автамабиля»). Пошукові системи знаходять відповіді і для таких запитів;

кількість ключових слів залежить від обсягу тексту на сторінці. Щоб тексти були читабельними і привабливими для пошукових систем і відвідувачів, частота використання ключових слів не повинна перевищувати 7%.

Створення семантичного ядра

Сформувати СЯ сайту допоможуть автоматичні онлайн-сервіси. Розглянемо найбільш популярні.

 

Яндекс.Вордстат. Сервіс допомагає в складанні списку ключових слів, дозволяючи отримати статистику запитів у Яндексі. Все, що потрібно зробити — ввести загальний запит. На виході отримуємо списки основних і допоміжних запитів з прогнозом кількості показів за місяць.

 

У Вордстаті асоціативні запити виводяться окремо, що є його перевагою. Також можна проводити збір статистики ключових слів з урахуванням регіональності сайту

 

Після того як ми визначили відповідні запити, потрібно з'ясувати їх частотність. У стовпці з кількістю показів за замовчуванням виводиться сума з урахуванням усіх фраз, що містять ключову.

 

Якщо помістити запит в лапки («семантичне ядро»), то будуть враховані тільки словоформи даної фрази.

Щоб отримати інформацію саме для нашого запиту, без словоформ, крім лапок необхідно використовувати знак оклику перед кожним словом фрази — «!семантичне !ядро».

Частка користувачів Яндекса в Росії становить близько 66%, тому для складання більш достовірної картини і створення ефективного СЯ потрібно використовувати і інші сервіси.

 

Google.Adwords.Розробка іншої популярної пошукової системи. Аналогічним чином вводимо первинний запит і дивимося результат. Крім кількості запитів в Google.Adwords можна отримати інформацію про конкурентності ключових слів.З недоліків — основні і допоміжні запити перемішані. Але спільне використання Яндекс.Вордстата і Google.Adwords дозволить більш точно сформувати СЯ для просування.

 

Посилальні агрегатори.Альтернативний варіант складання семантичного ядра сайту. Розглянемо принцип роботи на прикладі сервісу Rookee.

 

Rookee розташовують обширною базою пошукових запитів (Roostat). Автоматизована система зробить основну роботу за вас. Вам залишиться тільки відфільтрувати непотрібні запити.

 

Для кожного ключового слова надається інформація про кількість переходів і вартості одного кліка. Таким чином, ви зможете прийняти рішення про просування по запропонованим вимогам.

 

Щоб розширити підібране СЯ в сервіс Rookee, можна використовувати базу, створену на основі аналізу статистики запитів у пошукових системах.

 

Натисніть на назву рекламної кампанії. На робочої зоні «Управління рекламною кампанією» натисніть «Додати запити». Перейдіть по посиланню «Підібрати запити вручну».На сторінці введіть запит і натисніть кнопку «Знайти». Rookee покажуть запити, які користувачі вводять в пошукову систему по цій тематиці. Для кожного запиту показаний прогноз популярності (кількість показів на місяць).Також для запитів можна дізнатися інформацію про конкурентності, частотності, геозависимости і популярності. Для цього перетягніть відповідні ключові слова у полі праворуч.

 

Джерело: http://www.rookee.ru/help.aspx?page=Семантическое+ядро

Просмотров: 375 | Добавил: medergrup | Теги: Як скласти семантичне ядро сайту | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Поиск
Погода
Календарь
«  Март 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Материалов за текущий период нет.
Prodvig.at.ua © 2024