Чим же просування по трафіку ефективніше виведення сайту в ТОП?
Про переваги трафіку говорять багато, але мало хто може пояснити, у чому їх суть. Постараюся розписати для новачків в SEO основні причини високої ефективності просування по трафіку.
При трафиковой розкручуванні на сайт залучається більше цільових відвідувачів.
Чим це обумовлено? Справа в тому, що при просуванні в ТОП для більшої наочності використовуються високочастотні ключові слова. А такі запити рідко вводять потенційні покупці. Люди, які готові щось придбати у вас будуть максимально уточнювати свій запит, доповнювати його "продають" словами на кшталт "купити", "замовити", "вартість". Саме такі запити і є головною складовою просування по трафіку.
Низькочастотні запити мають невисоку статистику, але при цьому максимальну віддачу. Навіщо вам тисячі користувачів, які вводять високочастотники, якщо в підсумку жоден з цих людей не стане вашим клієнтом? Тим більше, є ще один факт – такі високочастотники вводять в пошук ваші конкуренти, щоб перевірити свій сайт :) , а це, до ворожки не ходи, відсотків тридцять запитів в конкурентній тематиці. Тому, замість дорогих і не ефективних ключевіков з високою статистикою, ви можете вибрати практично необмежену кількість низькочастотника для просування свого сайту і насолоджуватися продажами при більш скромному відвідуванні вашого сайту, порівняно з сайтами конкурентів.
При розкручуванні по трафіку ви набагато ефективніше витрачаєте рекламний бюджет.
Рекомендую до прочитання: Реєстрація в каталогах
При просуванні в ТОП ви платите за досягнуті сайтом позиції, але що вам це дає, крім помилкового відчуття переваги над конкурентами? При цьому позиції в Топі по високочастотним запитам, як було сказано вище, не гарантують вам цільових відвідувачів, здатних стати вашими клієнтами.
Просуваючи сайт по трафіку, ви платите значно менше, а в результаті отримуєте реальних клієнтів. Статистика використовуваних запитів невисока, як і конкуренція за них в пошукових системах. При грамотній роботі seo-фахівців, ваш сайт з великою ймовірністю опиниться на увазі у користувача, який ввів цільової запит. При цьому вартість такого відвідувача буде більш ніж доступною. А ефективність такого переходу – в рази вище. От і думайте, що краще платити: за позиції, або за потенційних клієнтів?
Ви можете сказати, а як же відвідування сайту? Як же вплив поведінкових факторів на ранжирування і т. п.? Скажу чесно – все це нісенітниця, хтось колись написав про це та інші підхопили, і понеслося...
Як сказав Андрій Липатцев, який раніше був спеціалістом служби якості пошуку Гугла (на момент написання статті він займається в Google підтримкою та просуванням розвитку в рунеті нових технологій, таких як AMP, PWA і SmartLock) – Google не використовує поведінкові чинники та соціальні сигнали в ранжируванні сайтів.
За його твердженням, дані види сигналів "занадто галасливі", він навіть дозволив собі пожартувати з цього приводу і припустив, що цінність цих даних в ранжируванні сайтів не більше, ніж зростання і вага вебмастера.
Але тим не менш, Андрій Липатцев настійно рекомендував SEO фахівців та всіх, хто займається просуванням сайтів, ретельно аналізувати поведінку відвідувачів на сайті, а так само відстежувати все те, що говорять і обговорюють про ресурс люди в соціальних мережах. Але все це абсолютно не з-за того, що це потрібно для поліпшення ранжирування сайту в пошуку, а тому, що це важливо для бізнесу.
Джерело http://promotiger.ru/prodvizhenie-i-raskrutka/trafikovoe-prodvizhenie.html
|